ხშირად დასმული კითხვები

კითხვები შეკვეთასთან დაკავშირებით

შემიძლია ნივთის შეკვეთა დისტანციურად?

საიტზე ნივთის შეკვეთა შესაძლებელია უმარტივესი ფორმის შევსებით, შემდეგ ჩვენი ოპერატორი დაგიკავშირდებათ დეტალების დასაზუსტებლად და მომდევნო (ან იმავე) სამუშაო დღეს მიიღებთ ნივთს, მითითებულ მისამართზე.

თანხას როგორ ვიხდი?

თანხის გადახდა ხდება საბანკო გადარიცხვით.

ფასდაკლების ბარათები გაქვთ?

დიახ, 100 ლარის ან მეტის შეძენის შემთხვევაში ჩვენ გადმოგცემთ 10%-იან ფასდაკლების ვაუჩერს, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ ნებისმიერ ჩვენს პროდუქციის შეძენისას.

შეიძლება, რომ ნივთი შევუკვეთო და არ მომიტანონ?

შეკვეთილ ნივთს აუცილებლად მიიღებთ, ნივთის პროცესს კი შეგიძლიათ თვალი ადევნოთ თქვენი შეკვეთის კოდით : https://happyday.ge/order-tracking/

მნიშვნელოვანი კითხვები

შემიძლია ნივთის დაბრუნება?

სათამაშოს თუ აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი ჩვენ მას აუცილებლად გადაგიცვლით ან დაგიბრუნებთ თანხას, თქვენი სურვილის გათვალისწინებით. ამისთვის კი მხოლოდ საჭიროა ჩეკი რომ იქონიოთ.

დარეგისტირების შემთხვევაში სარგებელი მექნება?

დარეგისტირებული მომხმარებლებისთვის, ჩვენ ვაკეთებთ აქციებსა და სპეციალურ ფასდაკლებებს.

გადახდის რა მეთოდები გაქვთ?

თანხას იხდით საბანკო გადარიცხვით.

რამდენ ხანში მომიტანენ შეკვეთას?

შეკვეთის მიწოდება ხდება 3 სამუშაო დღის მანძლიზე.